Onderhoud aan uw woning

Samen met u, de huurder, hebben we de verplichting om de woning te onderhouden. Bepaalde zaken verwachten wij dat u zelf doet. U kunt dan denken aan het schilderwerk aan de binnenzijde van de woning. Andere zaken nemen wij voor onze rekening. Onder 'ik wil meer weten over' op deze pagina vindt u een overzicht wat Zeeuwland doet en wat wij van u verwachten.

Wilt u direct een reparatie melden? Klik op de knop:
Reparatie melden

Ontmoet de aannemer

Riool en dakgoot reiniging

In de servicekosten betaalt u (zeer waarschijnlijk) ook een klein bedrag voor het schoonmaken van de dakgoten en het ontstoppen van het riool. Dit heet de riool- en dakgootservice. U vindt de voorwaarden van deze service 'ik wil meer weten over' op deze pagina.

Lacor komt eens per drie jaar langs om de dakgoot te reinigen. In bomenrijke buurten komen ze vaker.

Verstopping melden
Heeft u een verstopping? U kunt dit rechtstreeks melden bij Lacor Riooltechniek. Verstoppingen worden binnen 24 uur na melding verholpen. Bel 0113 381 133 of mail naar info@lacorriooltechniek.nl.

CV-ketel kapot?

U kunt rechtstreeks contact opnemen met Croon Wolter & Dros als uw cv-ketel kapot is. Maak direct met hen een afspraak via 088 923 33 33. Mailen kan ook via woningbouw.zuidwest@croonwolterendros.nl.

Glasschade?

Voor schade aan uw ruiten, neemt u direct contact op met Roegiers Glas. Bel naar 0113 577 220 of mail naar info@roegiersglas.nl.